Digitālā vide vairs nav tikai komunikācijas vai reklāmas kanāls — tā ir vide, kur veidojas cilvēku un uzņēmumu reputācija. Ikviena vadītāja vai darbinieka aktivitāte tiešsaistē — vai tā būtu dalīšanās ar rakstu LinkedIn, komentārs Facebook grupā vai foto Instagram — ietekmē ne vien personīgo, bet arī uzņēmuma tēlu. Šī programma palīdzēs izprast, kā veidojas digitālā reputācija, kā to var mērķtiecīgi attīstīt un kā novērst riskus, kas rodas no nepārdomātas klātbūtnes sociālajos tīklos.

Tu apgūsi, kā mērķtiecīgi izmantot sociālos medijus, lai nostiprinātu savu profesionālo tēlu un vienlaikus celtu uzņēmuma uzticamību, atpazīstamību un reputāciju digitālajā vidē.
Pieredzes līmenis: Ar pieredzi
Business Activity Category: All
Atbilstošas lomas: Uzņēmuma attīstībai
Course Language: LV
Meta title: Digitālā reputācija vadītājiem un darbiniekiem
Meta description: Digitālā reputācija vadītājiem un darbiniekiem
Kam šī programma būs noderīga?:
Programma paredzēts vadītājiem un darbiniekiem, kuri vēlas izprast un attīstīt savu digitālo tēlu, apzinoties tā ietekmi uz uzņēmuma kopējo reputāciju. Tas būs īpaši noderīgs:

uzņēmējiem un biznesa vadītājiem, kas vēlas veidot uzticamu un konsekventu tēlu digitālajā telpā,

komandu līderiem un projektu vadītājiem, kuri vēlas iedvesmot komandu pārdomātai rīcībai tiešsaistē,

PR un mārketinga speciālistiem, kuri pārstāv uzņēmuma balsi ārējā komunikācijā,

ikvienam, kurš tiecas apzināti pārvaldīt savu klātbūtni sociālajos tīklos un izmantot to kā stratēģisku resursu.
Ko Tu apgūsi?:
• Novērtē savu tiešsaistes klātbūtni un iespējamos riskus
• Izstrādā satura un moderēšanas vadlīnijas
• Iesaisti ieinteresētās puses un profesionāli risini incidentus
• Uzraugi rādītājus un sagatavo ziņojumus par uzlabojumiem
Ko iegūs uzņēmums?:
Digitālās reputācijas vadība nav tikai komunikācijas jautājums – tā ir Tava profesionālā identitāte un vērtība darba tirgū. Apgūstot šo programmu, Tu:

stiprināsi savu profesionālo tēlu un iegūsi pārliecību, kā uzstāties tiešsaistē, saglabājot savu individuālo stilu un vērtības,

iemācīsies stratēģiski veidot savu klātbūtni digitālajā vidē, izmantojot sociālos medijus, platformas un reputācijas monitoringa rīkus savā labā,



iegūsi praktiskus paņēmienus un komunikācijas risinājumus, lai rīkoties dažādās situācijās – gan veidojot savu tēlu, gan pārstāvot uzņēmumu,

palielināsi savu konkurētspēju darba tirgū, jo būsi lietpratējs mūsdienu digitālajā komunikācijā, kas kļuvusi par būtisku karjeras sastāvdaļu.



Tā būs vērtīga investīcija Tavā profesionālajā attīstībā, kas atmaksāsies gan reputācijas, gan iespēju ziņā.
CTA text:
Digitālajā laikmetā Tava profesionālā reputācija sākas vēl pirms pirmā klātienes iespaida. Vai tā ir pārliecinoša, uzticama un atbilst Tavām vērtībām? Šī programma palīdzēs Tev to apzināti veidot – gan sev kā speciālistam, gan uzņēmuma vārdā.

Iegūsti zināšanas un instrumentus, lai digitālā klātbūtne kļūtu par Tavu priekšrocību, nevis potenciālu risku. Pievienojies un sāc apzināti veidot reputāciju, kas atver durvis, iedvesmo un palielina Tavu profesionālo vērtību!
Programmu vada::
Inga Daliba – pieredzējusi lektore, LinkedIn trenere un personīgās zīmolvedības konsultante. Viņa ir apmācību uzņēmuma “Personīgā Zīmola Akadēmija” un HR aģentūras “DarbaGuru” vadītāja, kā arī emocionālās inteliģences praktiķe ar Genos International sertifikātu. Inga ir divu grāmatu autore un aktīva profesionālo organizāciju dalībniece (BNI, IPTER, LTRK, LĪDERE).
CFLA Nozare: Digitālais mārketings
Ieguvumi: Sargā tēlu, reaģē ātri un caurskatāmi